Senin, 12 Maret 2012

Coffee and Challenge

Coffee is addictive. You are addicted by coffee.
Once a friend told me this. I said no. Fresh water is addictive, because you cannot live without drinking fresh water.
But she insisted on that. So I asked her to prove it. How? I'll be OK without coffee. In a month I can stop drinking coffee or tea. She didn't believe it. Why not prove it? I'll stay away from coffee and tea, but you have to stay away from fresh water. She said, "OK."
So we did that. I stayed away from coffee and tea for a month, and she only drank ... fruit juice. And the result? I think you can guess. What is it?
 

Translation:
Kopi menyebabkan kecanduan. Kamu kecanduan kopi.
Dulu seorang teman memberitahuku hal ini. Saya katakan tidak. Air putih menyebabkan kecanduan, karena kamu tidak dapat hidup tanpa minum air putih.
Tapi dia bersikukuh. Jadi saya memintanya untuk membuktikannya. Bagaimana? Saya akan baik-baik saja tanpa kopi. Dalam sebulan saya bisa berhenti minum kopi atau teh. Dia tidak percaya. Kenapa tidak membuktikannya? Saya akan menjauh dari kopi dan teh, tetapi kamu harus menjauh dari air putih. "Baiklah," katanya.
Jadi kami melakukannya. Saya menjauh dari kopi dan teh selama sebulan dan dia hanya minum ... jus buah. Dan hasilnya? Saya pikir kalian bisa menebak. Apa itu?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

TOP KOMENTATOR

Make your own